کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316344 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به ویژگی‌های احتمالی واتس‌اپ در سال 2020

به گزارش سافت گذر، علی‌رغم اینکه ویژگی‌هایی نظیر استوری، پیام‌های حذف‌شونده اتوماتیک و فیلترهای واقعیت افزوده را ابتدا اسنپ‌چت عرضه کرد ولی بعدها اینستاگرام و واتس‌اپ آنها را در اختیار کاربرانشان قرار دادند و اتفاقاً با استقبال زیادی نیز روبه‌رو شدند. حالا و به تازگی، روزنامه انگلیسی The Sun لیستی از ویژگی‌های احتمالی واتس‌اپ که در سال 2020 عرضه می‌شوند را معرفی کرده که یکی از آنها قابلیت پیام‌های حذف‌شونده به صورت اتوماتیک می‌باشد.

واتس‌اپ اینستاگرام فیسبوک شبکه اجتماعی فیسبوک مسنجر

با این ویژگی، می‌توان تنظیم کرد که پیام‌های ارسال شده پس از یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه و یا یک سال به صورت خودکار حذف گردد. لازم به ذکر است که این قابلیت در گفت‌وگوهای گروهی یا شخصی کارایی خواهد داشت.

واتس‌اپ اینستاگرام فیسبوک شبکه اجتماعی فیسبوک مسنجر

دیگر ویژگی که مدت‌هاست منتظر حضور آن در واتس‌اپ هستیم، حالت تیره می‌باشد. اگر می‌خواستیم هر بار که شایعه‌ای در مورد دارک مد واتس‌اپ می‌شنویم را ثبت کنیم، حالا یک طومار بلند بالا در اختیار داشتیم!!!. جدیدترین خبری که در این مورد به دستمان رسیده آن است که احتمالاً با آغاز سال جدید میلادی می‌توان از حالت تیره واتس‌اپ استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید، دارک مد در گوشی‌هایی که نمایشگرهای AMOLED دارند باعث می‌شود تا پیکسل‌های اضافه خاموش شده و انرژی کمتری مصرف شود و دوام باتری افزایش یابد.

واتس‌اپ اینستاگرام فیسبوک شبکه اجتماعی فیسبوک مسنجر

همچنین برخی‌ها مدعی شده‌اند که قابلیت سرچ معکوس تصاویر نیز به واتس‌اپ خواهد آمد. با این ویژگی، می‌توان با جستجوی معکوس و با استفاده از گوگل متوجه شد که منبع تصویر کجا بوده است.

به این نکته توجه داشته باشید که هیچ تضمینی ندارد که این ویژگی‌ها سال آینده میلادی به واتس‌اپ بیایند.

در پایان اشاره کنیم که فیسبوک در سال 2014 اقدام به خرید واتس‌اپ کرد ولی وقتی این خبر منتشر شد، ارزش سهام نرم‌افزار پیام‌رسان افزایش یافت و فیسبوک مجبور شد 21 میلیارد دلار بابت آن بپردازد. گفته می‌شود واتس‌اپ در هر ماه بیش از 1.6 میلیارد کاربر فعال دارد تا پس از فیسبوک و یوتیوب سومین شبکه اجتماعی دنیا لقب گیرد. همچنین، این اپلیکیشن در مقایسه با رقبایی نظیر فیسبوک مسنجر (1.3 میلیارد کاربر)، وی‌چت (1.112 میلیون کاربر) و اینستاگرام (1 میلیارد کاربر) پرطرفدارتر است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45971 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/09 تعداد مشاهده: 1999
سافت گذر